Spadki w sprzedaży detalicznej we wrześniu 2024 r. uderzyły w branżę kosmetyczną i farmaceutyczną: jakie są skutki załamania?
Badania przeprowadzone przez Deliveroo i The Perfume Shop pokazują, że dla Brytyjczyków perfumy są bardzo ważnym elementem codzienności. 74 proc. z nich regularnie używa perfum, a dla 37 proc. są one nawet równie istotne jak telefon czy klucze. Dlatego też nowa usługa Eau De-Liveroo, która rusza w Londynie, Manchesterze i Bristolu, jest tak innowacyjna i pożądana.
Kurierzy będą dostarczać próbki najpopularniejszych zapachów w zaledwie 15 minut od zgłoszenia, co zapewni klientom szybki dostęp do ulubionych perfum. Co więcej, usługa będzie nawet bezpłatna! Dzięki współpracy Deliveroo i The Perfume Shop, klienci będą mieć możliwość zakupu ponad 1000 różnych produktów perfumeryjnych z 21 sklepów dostępnych przez aplikację Deliveroo.
Deliveroo, znana głównie z dostarczania jedzenia online, poszerza swoją działalność o obszar dostawy perfum, co wyraźnie pokazuje, jak bardzo firma dba o zadowolenie swoich klientów. Nowa usługa ma na celu nie tylko zaspokojenie pilnych potrzeb, ale także zapewnienie wygody i szybkiego dostępu do ulubionych zapachów.
Co myślicie o tej nowej usłudze? Jesteście ciekawi wypróbowania? Dajcie znać w komentarzach!
#Deliveroo #ThePerfumeShop #EauDeLiveroo #perfumy #dostawaperfum #nowausługa #innovativeideas
Czytaj dalej