Rossmann prezentuje nową ofertę spożywczą: Oszczędzaj i ciesz się smakiem jednocześnie!
Projekt “Szczęśliwostki”, zapoczątkowany przez polską sieć drogeryjną Drogeria Jawa, ma na celu wsparcie kobiet w codziennych wyzwaniach oraz budowanie pozytywnych emocji. Jak mówi Edyta Kresińska, doradca zarządu ds. marketingu, inicjatywa ma przypominać kobietom o sile, jaką posiadają w sobie, inspirując je do rozmów i wzajemnych komplementów.
Według badań, jedynie 35 proc. Polek uważa się za osoby szczęśliwe, a ponad 75 proc. kobiet nie pracujących pozostaje w domu z powodu obowiązków rodzinnych. Dlatego Drogerie Jawa postanowiły przypominać o ważności życzliwych gestów i słów, aby budować pozytywne relacje.
Projekt “Szczęśliwostki” wprowadza do sklepów Jawa pozytywne przesłania i motywujące hasła, które można znaleźć na specjalnych wyposażeniach sklepowych. Celem inicjatywy jest nie tylko poprawa nastroju, ale także zachęcenie kobiet do częstszych odwiedzin w drogeriach i budowania wspólnoty.
Drogeria Jawa to sieć drogeryjna prowadząca blisko 80 placówek oraz sklep internetowy. Firma planuje otwarcie 10 nowych sklepów w tym roku. Średnia liczba produktów w sklepie stacjonarnym oscyluje w okolicach 9 tys. SKU, a wiodącymi kategoriami są makijaż, zapachy, pielęgnacja ciała, pielęgnacja włosów oraz sprzątanie.
Co sądzicie o takiej inicjatywie? Czy uważacie, że wsparcie kobiet w codziennych wyzwaniach jest ważne? Bądźmy dla siebie życzliwi i otwarci – tego nam wszystkim życzę!
#Szczęśliwostki #DrogeriaJawa #WsparcieKobiet #Kobiety #Inspiracja
Czytaj dalej