Rossmann prezentuje nową ofertę spożywczą: Oszczędzaj i ciesz się smakiem jednocześnie!

Rossmann prezentuje nową ofertę spożywczą: Oszczędzaj i ciesz się smakiem jednocześnie!

Projekt “Szczęśliwostki”, zapoczątkowany przez polską sieć drogeryjną Drogeria Jawa, ma na celu wsparcie kobiet w codziennych wyzwaniach oraz budowanie pozytywnych emocji. Jak mówi Edyta Kresińska, doradca zarządu ds. marketingu, inicjatywa ma przypominać kobietom o sile, jaką posiadają w sobie, inspirując je do rozmów i wzajemnych komplementów.

Według badań, jedynie 35 proc. Polek uważa się za osoby szczęśliwe, a ponad 75 proc. kobiet nie pracujących pozostaje w domu z powodu obowiązków rodzinnych. Dlatego Drogerie Jawa postanowiły przypominać o ważności życzliwych gestów i słów, aby budować pozytywne relacje.

Projekt “Szczęśliwostki” wprowadza do sklepów Jawa pozytywne przesłania i motywujące hasła, które można znaleźć na specjalnych wyposażeniach sklepowych. Celem inicjatywy jest nie tylko poprawa nastroju, ale także zachęcenie kobiet do częstszych odwiedzin w drogeriach i budowania wspólnoty.

Drogeria Jawa to sieć drogeryjna prowadząca blisko 80 placówek oraz sklep internetowy. Firma planuje otwarcie 10 nowych sklepów w tym roku. Średnia liczba produktów w sklepie stacjonarnym oscyluje w okolicach 9 tys. SKU, a wiodącymi kategoriami są makijaż, zapachy, pielęgnacja ciała, pielęgnacja włosów oraz sprzątanie.

Co sądzicie o takiej inicjatywie? Czy uważacie, że wsparcie kobiet w codziennych wyzwaniach jest ważne? Bądźmy dla siebie życzliwi i otwarci – tego nam wszystkim życzę!

#Szczęśliwostki #DrogeriaJawa #WsparcieKobiet #Kobiety #Inspiracja

Czytaj dalej

Autor

  • Doświadczona kosmetolog z tytułem magistra, specjalizująca się w pielęgnacji skóry i kosmetologii estetycznej. Z pasją do odkrywania nowoczesnych technologii i metod w branży beauty, nieustannie podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w licznych szkoleniach i konferencjach. Autorka wielu artykułów eksperckich, które pomagają kobietom dbać o zdrowie i urodę. Dzięki indywidualnemu podejściu do każdej klientki

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *