Rihanna zabija swoim zapachem w kampanii perfum Dior J’adore
Charlotte Tilbury jako pierwsza marka kosmetyczna sponsoruje Akademię F1. E.L.F Cosmetics również postawiło na współpracę z Formułą 1. Trend wzmacniania pozycji kobiet widoczny nie tylko w branży beauty, ale także w muzyce i sporcie. Akcje promujące różnorodność i inkluzję stają się coraz bardziej popularne, a social media rozgrzewają historie silnych kobiet, takich jak Simone Biles czy Taylor Swift.
Marki jak Balmain czy Rimmel również podążają śladem, angażując się w promowanie różnorodności i odwagi. Kolaboracje z różnymi osobami, takimi jak Tom Daley czy Jude Bellingham, pokazują, że trendy stawiające na inkluzywność są na czasie.
Przyszłość branży beauty wydaje się jasna – różnorodność, otwartość i inspiracje ze świata muzyki i sportu będą dalej kształtować trendy. Jakie jeszcze niespodzianki szykują dla nas marki kosmetyczne? Czekamy z niecierpliwością na kolejne innowacje i inspirujące kampanie!
Wpis kończy bardzo ciekawy artykuł autorstwa Marta Wojciechowska, która podsumowuje obecną sytuację na rynku marek luksusowych i beauty. Jej wiedza ekspercka i doświadczenie w marketingu to wartościowe źródło inspiracji dla branży. Czekamy na więcej takich ciekawych opinii i analiz!
Czytaj dalej