Rihanna zabija swoim zapachem w kampanii perfum Dior J’adore

Rihanna zabija swoim zapachem w kampanii perfum Dior J’adore

Charlotte Tilbury jako pierwsza marka kosmetyczna sponsoruje Akademię F1. E.L.F Cosmetics również postawiło na współpracę z Formułą 1. Trend wzmacniania pozycji kobiet widoczny nie tylko w branży beauty, ale także w muzyce i sporcie. Akcje promujące różnorodność i inkluzję stają się coraz bardziej popularne, a social media rozgrzewają historie silnych kobiet, takich jak Simone Biles czy Taylor Swift.

Marki jak Balmain czy Rimmel również podążają śladem, angażując się w promowanie różnorodności i odwagi. Kolaboracje z różnymi osobami, takimi jak Tom Daley czy Jude Bellingham, pokazują, że trendy stawiające na inkluzywność są na czasie.

Przyszłość branży beauty wydaje się jasna – różnorodność, otwartość i inspiracje ze świata muzyki i sportu będą dalej kształtować trendy. Jakie jeszcze niespodzianki szykują dla nas marki kosmetyczne? Czekamy z niecierpliwością na kolejne innowacje i inspirujące kampanie!

Wpis kończy bardzo ciekawy artykuł autorstwa Marta Wojciechowska, która podsumowuje obecną sytuację na rynku marek luksusowych i beauty. Jej wiedza ekspercka i doświadczenie w marketingu to wartościowe źródło inspiracji dla branży. Czekamy na więcej takich ciekawych opinii i analiz!

Czytaj dalej

Autor

  • Doświadczona kosmetolog z tytułem magistra, specjalizująca się w pielęgnacji skóry i kosmetologii estetycznej. Z pasją do odkrywania nowoczesnych technologii i metod w branży beauty, nieustannie podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w licznych szkoleniach i konferencjach. Autorka wielu artykułów eksperckich, które pomagają kobietom dbać o zdrowie i urodę. Dzięki indywidualnemu podejściu do każdej klientki

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *