Pierre Fabre i Sorbona w partnerstwie dla ekologicznych bioplastików: innowacyjne badania na rzecz ochrony środowiska
Kampania „Różowy Patrol” prowadzona przez Fundację Onkocafe-Razem Lepiej i markę Gliss ma na celu edukację Polek na temat profilaktyki raka piersi. W ramach projektu, ambasadorki takie jak Małgorzata Rozenek-Majdan czy Agata Bińkowska, promują regularne samobadanie i wykonywanie badań USG i mammografii.
Działania kampanii obejmują zarówno formaty video, jak i statyczne, a także pre-rolle na YouTube czy kampanie na stronach portali wydawnictw Agora i Burda Media Polska. Strona internetowa projektu zawiera bazę wiedzy na temat profilaktyki raka piersi oraz instrukcje samobadania.
Fundacja Onkocafe-Razem Lepiej powstała w 2014 roku z inicjatywy Anny Kupieckiej, która sama przeszła przez leczenie nowotworu piersi. Obecnie działa ponad 60 Różowych Patroli w Polsce, a współpraca z marką Gliss przyczyniła się do zwiększenia świadomości na temat profilaktyki raka piersi.
Według danych Międzynarodowej Agencji Badań nad Rakiem, rak piersi jest najczęstszym nowotworem u kobiet w Europie. Jednak tylko 18% Polek w wieku 18-35 lat regularnie wykonuje badanie USG piersi. Warto więc poddawać się regularnym badaniom profilaktycznym.
Co sądzicie o działaniach takich jak „Różowy Patrol powered by Gliss”? Czy uważacie, że edukacja w zakresie profilaktyki raka piersi jest wystarczająca? Dajcie znać w komentarzach!
Czytaj dalej