Odkryj rewolucyjny nowy zapach z Avon! Premiera kultowego Far Away Flankera już odbyta!
Marlena Sojka i Kuba Norek, popularni influencerzy na TikToku, zostali nowymi ambasadorami Garnier Pure Active. Ich współpraca z marką skierowana jest do młodszej grupy odbiorców i będzie trwała do końca 2025 roku. Karolina Jankauskaite, junior brand manager Garnier Skincare HUB Poland & Baltics, podkreśliła, że para doskonale reprezentuje wartości Garnier Pure Active oraz cieszy się dużym zaufaniem swoich obserwatorów.
Kampania digitalowa z udziałem Marleny Sojki i Kuby Norka skoncentrowana będzie wokół nawilżającej emulsji oczyszczającej Garnier Pure Active, pod hasłem “Moc delikatnego oczyszczania”. Autorem kampanii jest Paweł Księżopolski, a za produkcję odpowiadała agencja VML Poland. Agencja Enyo także była zaangażowana w projekt od samego początku.
Nawilżająca emulsja oczyszczająca Garnier Pure Active jest dostępna w sklepach takich jak Rossmann czy Hebe od końca 2023 roku. Kampania potrwa przez cały wrzesień w digitalu i mediach społecznościowych.
Ciekawe, czy ta współpraca z influencerami odbije się pozytywnie na sprzedaży produktu. Co sądzicie o takich kampaniach i czy skłaniają Was do zakupu produktów, które promują influencerzy? Dajcie znać!
Czytaj dalej