Odkryj rewolucyjny nowy zapach z Avon! Premiera kultowego Far Away Flankera już odbyta!

Odkryj rewolucyjny nowy zapach z Avon! Premiera kultowego Far Away Flankera już odbyta!

Marlena Sojka i Kuba Norek, popularni influencerzy na TikToku, zostali nowymi ambasadorami Garnier Pure Active. Ich współpraca z marką skierowana jest do młodszej grupy odbiorców i będzie trwała do końca 2025 roku. Karolina Jankauskaite, junior brand manager Garnier Skincare HUB Poland & Baltics, podkreśliła, że para doskonale reprezentuje wartości Garnier Pure Active oraz cieszy się dużym zaufaniem swoich obserwatorów.

Kampania digitalowa z udziałem Marleny Sojki i Kuby Norka skoncentrowana będzie wokół nawilżającej emulsji oczyszczającej Garnier Pure Active, pod hasłem “Moc delikatnego oczyszczania”. Autorem kampanii jest Paweł Księżopolski, a za produkcję odpowiadała agencja VML Poland. Agencja Enyo także była zaangażowana w projekt od samego początku.

Nawilżająca emulsja oczyszczająca Garnier Pure Active jest dostępna w sklepach takich jak Rossmann czy Hebe od końca 2023 roku. Kampania potrwa przez cały wrzesień w digitalu i mediach społecznościowych.

Ciekawe, czy ta współpraca z influencerami odbije się pozytywnie na sprzedaży produktu. Co sądzicie o takich kampaniach i czy skłaniają Was do zakupu produktów, które promują influencerzy? Dajcie znać!

Czytaj dalej

Autor

  • Doświadczona kosmetolog z tytułem magistra, specjalizująca się w pielęgnacji skóry i kosmetologii estetycznej. Z pasją do odkrywania nowoczesnych technologii i metod w branży beauty, nieustannie podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w licznych szkoleniach i konferencjach. Autorka wielu artykułów eksperckich, które pomagają kobietom dbać o zdrowie i urodę. Dzięki indywidualnemu podejściu do każdej klientki

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *