Kosmetyczny boom: Dossier, P.S. i Just Ingredients na czele najszybciej rozwijających się firm w USA – czy to nowy Microsoft branży beauty?
Unilever rozwija swoją współpracę z firmą Accenture, aby uprościć usługi cyfrowe i zwiększyć wydajność. Partnerstwo ma wprowadzić nowy standard w branży produktywności opartej na generatywnej sztucznej inteligencji, skalując skuteczne przypadki redukcji kosztów i wydajności operacyjnej. Unilever już korzysta z 500 aplikacji opartych na AI, które pomagają osiągnąć wyższe poziomy wydajności. Firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich operacjach mogą zyskać przewagę konkurencyjną.
Aplikacje Unilever obejmują różne obszary, takie jak optymalizacja łańcucha dostaw, rodzaje produktów, marketing i obsługa klienta. Firma od ponad dekady wykorzystuje AI do badań i rozwoju, co pozwala wprowadzać innowacje. Unilever wprowadza teraz AI do asystowania w wirtualnych zakupach za pomocą programów BeautyHub Pro i Pond’s Skin Institute, zwiększając sprzedaż produktów.
Platforma GenWizard od Accenture ma przyspieszyć rozwój technologii cyfrowych Unilever. Współpraca ma skupić się na zastosowaniach generatywnej AI w operacjach biznesowych. W przeszłości Unilever, Accenture i Microsoft przeprowadziły migrację danych do chmury, podnosząc efektywność operacyjną.
Unilever to wiodący koncern dostarczający produkty dla pielęgnacji ciała, higieny osobistej, środków czystości i żywności. Z kolei Accenture to firma globalna, pomagająca firmom w budowaniu trzonu usług cyfrowych. Współpraca obu firm ma przynieść nowe innowacje i standardy w branży.
#Unilever #Accenture #AI #generatywna_inteligencja #innowacje #technologia #współpraca #transformacja_digitalna #cyfrowa #efektywność_operacyjna
Czytaj dalej