Henri Hampe i Markus Trojansky z dm Drogerie Markt debiutują na polskim rynku i zapowiadają długofalową obecność
Najnowsza strategia drogerii dm w Polsce na najbliższe lata to koncentracja na omnichannel, czyli oferowanie klientom trzech sposobów zakupów: stacjonarnie, online z dostawą oraz przez dm Express. Firma stawia na niskie i stabilne ceny, profesjonalną obsługę oraz bogatą ofertę produktów. Chociaż na razie nie planuje wprowadzania nowych kanałów sprzedaży, to nie wyklucza takiej możliwości w przyszłości. W kontekście ekspansji na polski rynek, dm napotyka na wyzwania związane z przekonaniem klientów, że ich ceny są zawsze niższe, nawet bez promocji. Firmy skupiają się również na atmosferze w sklepach, aby klienci czuli się komfortowo. Działania dm uwzględniają realne potrzeby klientów, a cały czas udoskonalają logistykę i magazynowanie. Chociaż napotykają niekiedy problemy z administracją, to firma zdecydowanie zamierza pozostać na polskim rynku. Jako klient, możesz być pewnym, że dm ma zamiar rozwijać się i dostarczać Ci najlepsze produkty oraz doświadczenie zakupowe. #dm #drogeriedm #omnichannel #niskieceny #profesjonalnaobsługa #pełnaofertaproduktów #komfortzakupów #realnezużycieklientów #logistykaiadministracja
Czytaj dalej