Hebe podbija rynki Polski, Czech i Słowacji z nową kampanią reklamową
Avon, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetycznych, wkracza na nowy poziom dystrybucji swoich produktów. Od października kosmetyki Avon będą dostępne w wybranych drogeriach Rossmann, co daje klientom możliwość wypróbowania popularnych produktów marki bezpośrednio na półkach sklepowych.
Jak podaje Jakub Jankowski z Rossmann SDP, w ofercie znajdą się najpopularniejsze produkty Avon z kategorii pielęgnacji twarzy, makijażu i zapachów, takie jak serum Anew z Protinolem czy kredki do oczu Glimmerstick. To ogromny krok dla Avon, który dotychczas sprzedawał kosmetyki wyłącznie online i poprzez konsultantki.
Ta współpraca z Rossmannem to realizacja nowej strategii firmy, opartej na wielokanałowym podejściu do sprzedaży. A doświadczenia z innych rynków zagranicznych, na których firma już zaczęła sprzedawać swoje produkty w sklepach, pokazują, że taka zmiana przynosi wzrost sprzedaży i rozpoznawalności marki.
Rossmann, z ogromną skalą dystrybucyjną w Polsce, jest idealnym partnerem dla Avon. Fakt, że firma zdecydowała się na współpracę z tak dużym detalistą jak Rossmann, świadczy o pewności sukcesu takiego kroku.
Jednak, mimo tego nowego kanału sprzedaży, Avon nadal będzie współpracować z konsultantkami i rozwijać sprzedaż bezpośrednią – tę strategię firma stawia sobie za główny cel.
Co sądzicie o tym kroku Avonu? Czy będzie to korzystne dla klientów? Dajcie znać w komentarzach! #Avon #Rossmann #kosmetyki #drogeria #nowości #marka #dystrybucja #konsultantki
Czytaj dalej