“Emily z Paryża” łączy siły z renomowanymi markami kosmetycznymi w wyjątkowej crosspromocji!
Nowa kolekcja zapachów „Emily in Paris” została stworzona, aby uczcić premierę pierwszej części czwartego sezonu popularnego serialu. Flakony perfum są inspirowane charakterystycznym stylem Emily oraz jej przygodami w Paryżu. Każda butelka ozdobiona jest wytłoczonym wizerunkiem Wieży Eiffla, a zatyczka w kształcie różowego klejnotu i duża, różowa kokarda dodają uroku, który kojarzy się z bohaterką serialu.
Michel Germain, twórca Michel Germain Parfums, podkreślił znaczenie tej współpracy, podkreślając, że każdy zapach został starannie skomponowany, aby oddać esencję paryskiego romantyzmu obecnego w serialu.
W skład kolekcji wchodzą cztery różne kompozycje zapachowe: Emily In Paris, Romantic, Heartfelt oraz Je T’Aime.
Premiera czwartego sezonu “Emily w Paryżu” przyniosła także inny interesujący wątek związany z współpracą z luksusową marką Augustinus Bader w jednym z odcinków, gdzie bohaterowie serialu podejmują wyzwanie stworzenia kampanii reklamowej promującej linię produktów do pielęgnacji włosów skierowaną do dojrzałych kobiet.
Marki kosmetyków takie jak Lancôme, Essence i Makeup Revolution również dołączyły do grona firm tworzących kolekcje inspirowane serialem “Emily w Paryżu”. Kosmetyki te cieszyły się ogromnym zainteresowaniem, a kolekcje szybko zniknęły z półek, co potwierdza siłę wpływu popularnych produkcji serialowych na wybory konsumentów.
Ostatecznie, można zauważyć, jak silną rolę odgrywają seriale w kształtowaniu rynku kosmetycznego i jak dużą popularnością cieszą się produkty inspirowane ulubionymi produkcjami. Co sądzicie o tych kolekcjach i czy zainteresowalibyście się zakupem perfum czy kosmetyków inspirowanych “Emily in Paris”?
Czytaj dalej