Ekskluzywna poprawa! Rynek kosmetyków premium w USA rośnie o 8 proc. w pierwszej połowie 2024 roku – raport Circana
Kosmetyki luksusowe, w tym przede wszystkim zapachy, odnotowały znaczący wzrost sprzedaży w pierwszej połowie roku 2023. Zainteresowanie tańszymi alternatywami, takimi jak miniaturki czy mgiełki do ciała, rośnie szczególnie wśród młodych konsumentów. Niezmiennie popularne są także tzw. “dupes”, czyli produkty imitujące zapachy luksusowych marek. W segmencie makijażu, produkty do ust odnotowały największy sukces, zwłaszcza balsamy i olejki. Natomiast pielęgnacja skóry, zwłaszcza segment produktów do ciała, notuje trzycyfrowe wzrosty sprzedaży. Warto zwrócić uwagę na rosnące zainteresowanie płynnymi różami czy bronzerami w sztyfcie. Trendy w branży kosmetycznej ewoluują, a konsumenci coraz chętniej sięgają po luksusowe produkty. Co sądzicie o tych zmianach? Czy preferujecie luksusowe kosmetyki czy poszukujecie tańszych, równie skutecznych alternatyw? Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami!
Czytaj dalej