Dr Irena Eris SA wspiera nowy ogólnopolski telefon zaufania dla dzieci i młodzieży, pomagając tysiącom młodych osób.

Dr Irena Eris SA wspiera nowy ogólnopolski telefon zaufania dla dzieci i młodzieży, pomagając tysiącom młodych osób.

Charlotte Tilbury, E.L.F Cosmetics, Taylor Swift, Simone Biles – to tylko kilka z wielu znanych postaci, które swoją obecnością i działaniami w branży beauty i rozrywki przyczyniają się do wzmacniania pozycji kobiet w życiu publicznym. Ostatnio na Copenhagen Fashion Week pojawili się niesztampowi projektanci prezentujący nowatorskie podejście do pokazu mody. Balmain postawił na subtelność i piękno naturalne, podczas gdy Sinéad O’Dwyer dała możliwość niewidomej modelce zaprezentowania swoich umiejętności na wybiegu.

Nie obyło się także bez współpracy sportowców z markami kosmetycznymi. Tom Daley, brytyjski skoczek do wody, został ambasadorem Rimmel, co pokazuje odejście od tradycyjnych standardów w wyborze twarzy kampanii reklamowych. Podobnie zaskoczenie przyniosła informacja o Rihanna jako nowej ambasadorki Dior J’adore, zastępując Charlize Theron.

Co o tym sądzicie? Czy jesteście zwolennikami takich eksperymentów i nieszablonowych podejść w marketingu marek luksusowych? Jak według Was kształtuje się obecnie branża beauty i modowa, i co przyniosą nam kolejne sezony? Podzielcie się swoimi przemyśleniami!

Czytaj dalej

Autor

  • Doświadczona kosmetolog z tytułem magistra, specjalizująca się w pielęgnacji skóry i kosmetologii estetycznej. Z pasją do odkrywania nowoczesnych technologii i metod w branży beauty, nieustannie podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w licznych szkoleniach i konferencjach. Autorka wielu artykułów eksperckich, które pomagają kobietom dbać o zdrowie i urodę. Dzięki indywidualnemu podejściu do każdej klientki

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *