Boom sprzedaży w perfumeriach stacjonarnych – Grupa Douglas odnotowuje spektakularny wzrost

Boom sprzedaży w perfumeriach stacjonarnych – Grupa Douglas odnotowuje spektakularny wzrost

Makijaż Douglas Collection to bogata oferta produktów dostępnych wyłącznie w perfumeriach Douglas i na Douglas.pl. Marka stale poszerza swoje portfolio o nowe kosmetyki. Od niedawna w Polsce twarzą marki jest Paulina Krupińska.

Nową inicjatywą marki jest globalna kampania Douglas Collection z hasłem #IYKYK – Jak znasz, to wiesz. Kampania skupia się na promocji bestsellerów makijażowych Douglas Collection oraz na wiedzy ekspertów – konsultantów pracujących w perfumeriach. Klienci mogą skorzystać z bezpłatnych konsultacji makijażowych i przetestować produkty.

Innowacyjne produkty takie jak puder nawilżający Skin Augmenting Hydra Powder czy tusz do rzęs Lash Curve cieszą się dużą popularnością. Kampania wystartowała 20 sierpnia 2024 roku i obejmuje różne kanały reklamowe.

Marki własne Douglas to również istotna część oferty, w tym Douglas & Nocibe Collection czy Dr. Susanne von Schmiedeberg. Marki te pozwalają na budowanie lojalności klientów i śledzenie najnowszych trendów w branży kosmetycznej.

Co sądzicie o tej inicjatywie Douglasa? Czy #IYKYK – Jak znasz, to wiesz, rzeczywiście przyciąga Waszą uwagę? Dajcie znać!

Czytaj dalej

Autor

  • Doświadczona kosmetolog z tytułem magistra, specjalizująca się w pielęgnacji skóry i kosmetologii estetycznej. Z pasją do odkrywania nowoczesnych technologii i metod w branży beauty, nieustannie podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w licznych szkoleniach i konferencjach. Autorka wielu artykułów eksperckich, które pomagają kobietom dbać o zdrowie i urodę. Dzięki indywidualnemu podejściu do każdej klientki

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *