Boom sprzedaży w perfumeriach stacjonarnych – Grupa Douglas odnotowuje spektakularny wzrost
Makijaż Douglas Collection to bogata oferta produktów dostępnych wyłącznie w perfumeriach Douglas i na Douglas.pl. Marka stale poszerza swoje portfolio o nowe kosmetyki. Od niedawna w Polsce twarzą marki jest Paulina Krupińska.
Nową inicjatywą marki jest globalna kampania Douglas Collection z hasłem #IYKYK – Jak znasz, to wiesz. Kampania skupia się na promocji bestsellerów makijażowych Douglas Collection oraz na wiedzy ekspertów – konsultantów pracujących w perfumeriach. Klienci mogą skorzystać z bezpłatnych konsultacji makijażowych i przetestować produkty.
Innowacyjne produkty takie jak puder nawilżający Skin Augmenting Hydra Powder czy tusz do rzęs Lash Curve cieszą się dużą popularnością. Kampania wystartowała 20 sierpnia 2024 roku i obejmuje różne kanały reklamowe.
Marki własne Douglas to również istotna część oferty, w tym Douglas & Nocibe Collection czy Dr. Susanne von Schmiedeberg. Marki te pozwalają na budowanie lojalności klientów i śledzenie najnowszych trendów w branży kosmetycznej.
Co sądzicie o tej inicjatywie Douglasa? Czy #IYKYK – Jak znasz, to wiesz, rzeczywiście przyciąga Waszą uwagę? Dajcie znać!
Czytaj dalej