Beiersdorf i Macro Biologics łączą siły w celu stworzenia innowacyjnych peptydów do walki z patogenami na skórze

Beiersdorf i Macro Biologics łączą siły w celu stworzenia innowacyjnych peptydów do walki z patogenami na skórze

Kampania Neonail “Jestem sobą, więc wybieram Neonail” skupia się na łamaniu stereotypów i promowaniu indywidualności kobiet. Bohaterki spotu, takie jak Wiktoria Bialic czy Anna Kowalska, pokazują, że pasje i hobby nie mają płci. Kampania zależała również na współpracy z ambasadorkami, takimi jak Sara James czy Ewa Swoboda, które podkreślają te same wartości. Marka Neonail kontynuuje swoją misję wspierania różnorodności i akceptacji, zarówno poprzez produkty, jak i kampanie wizerunkowe. Wierzymy, że promowanie takich postaw jest ważnym krokiem na drodze do zmiany stereotypowego myślenia o kobietach. Jak myślicie, czy kreowanie takich kampanii może rzeczywiście wpłynąć na zmianę społecznych norm i przekonań? #Neonail #Kampania #Indywidualność #Stereotypy #Kobiety

Czytaj dalej

Autor

  • Doświadczona kosmetolog z tytułem magistra, specjalizująca się w pielęgnacji skóry i kosmetologii estetycznej. Z pasją do odkrywania nowoczesnych technologii i metod w branży beauty, nieustannie podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w licznych szkoleniach i konferencjach. Autorka wielu artykułów eksperckich, które pomagają kobietom dbać o zdrowie i urodę. Dzięki indywidualnemu podejściu do każdej klientki

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *