Beiersdorf i Macro Biologics łączą siły w celu stworzenia innowacyjnych peptydów do walki z patogenami na skórze
Kampania Neonail “Jestem sobą, więc wybieram Neonail” skupia się na łamaniu stereotypów i promowaniu indywidualności kobiet. Bohaterki spotu, takie jak Wiktoria Bialic czy Anna Kowalska, pokazują, że pasje i hobby nie mają płci. Kampania zależała również na współpracy z ambasadorkami, takimi jak Sara James czy Ewa Swoboda, które podkreślają te same wartości. Marka Neonail kontynuuje swoją misję wspierania różnorodności i akceptacji, zarówno poprzez produkty, jak i kampanie wizerunkowe. Wierzymy, że promowanie takich postaw jest ważnym krokiem na drodze do zmiany stereotypowego myślenia o kobietach. Jak myślicie, czy kreowanie takich kampanii może rzeczywiście wpłynąć na zmianę społecznych norm i przekonań? #Neonail #Kampania #Indywidualność #Stereotypy #Kobiety
Czytaj dalej