Aeffe zamyka milionową transakcję – sprzedaż marki Moschino za 98 milionów euro

Aeffe zamyka milionową transakcję – sprzedaż marki Moschino za 98 milionów euro

Firma Aeffe ogłosiła w czwartek podpisanie umowy z firmą Euroitalia, na mocy której przekaże prawa do produktów kosmetycznych i perfum marki Moschino. Wartość transakcji opiewa na 98 milionów euro, czyli 110 milionów dolarów. Euroitalia był dotychczasowym licencjobiorcą marki Moschino od 1987 roku.
Sprzedaż Moschino w kategorii kosmetyków ma pomóc Aeffe w poprawie swojej sytuacji finansowej. Prezes Massimo Ferretti wierzy w obopólne korzyści płynące z tej transakcji. “Jestem przekonany, że Euroitalia, dzięki swojemu portfolio produktów, odegra kluczową rolę w dalszym rozwoju marki Moschino” – powiedział Ferretti.
Grupa Aeffe liczy na umocnienie swoich innych marek i dalszą ekspansję na rynkach międzynarodowych. Moschino, założona w 1983 roku przez Franco Moschino, oferuje odzież, akcesoria, obuwie oraz perfumy.

Co sądzicie o tej transakcji i co oznacza ona dla przyszłości marki Moschino? #Moschino #Aeffe #Euroitalia #kosmetyki #perfumy #moda

Czytaj dalej

Autor

  • Doświadczona kosmetolog z tytułem magistra, specjalizująca się w pielęgnacji skóry i kosmetologii estetycznej. Z pasją do odkrywania nowoczesnych technologii i metod w branży beauty, nieustannie podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w licznych szkoleniach i konferencjach. Autorka wielu artykułów eksperckich, które pomagają kobietom dbać o zdrowie i urodę. Dzięki indywidualnemu podejściu do każdej klientki

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *